سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روشنگری و سربازان مدافعان حرم سایبری
 

مسلمانان هند محصولات آمریکایی را تحریم کردند

 

مسلمانان هند محصولات آمریکایی را تحریم کردند :

مسلمانان هند محصولات آمریکایی «پپسی» و «کوکاکولا» را تحریم کردند
صدها هتل و رستوران در بمبئی که مالکیت آن در اختیار مسلمانان هندوستان است در اعتراض به تجاوز صهیونیستها علیه غزه و حمایت آمریکا از این جنایت، نوشابه های تولیدشده در آمریکا را تحریم کردند.

به گزارش خبرگزاری آن اسلام، عمر شیخ صاحب رستوران شالیمار در هندوستان گفت: ما در هندوستان هستیم و شاید کاری بیش از این نمی‌توانیم انجام دهیم، اما چه راهی بهتر از ضربه زدن به اقتصاد آنها می‌توان در پیش گرفت.

وی افزود: آنها باید بفهمند که مردم با آنها و تصامیم شان مخالف هستند و باید تشخیص دهند آنچه که انجام می‌دهند نادرست است.

مسلمانان در بمبئی خشم خود را علیه ایالات متحده آمریکا از طریق تحریم نوشیدنی‌های آمریکایی نشان می‌دهند، چرا که آمریکا در این تجاوز در کنار اسرائیل ایستاده است.

بیش از هزاران هتل و رستورانی که در بمبئی به عنوان پایتخت تجاری هندوستان فعالیت دارند از عرضهتولیداتی چون پپسی و کوکاکولا به مشتریان خودداری می‌کنند. اکثر این هتلداران مسلمان هستند.

جاوید کوتوال صاحب رستوران «دربار فارس» در بمبئی گفت: ما به اصول گاندی که رویکرد مسالمت‌آمیز را ترویج می‌کرد احترام می‌گذاریم، کسی را مجبور نمی‌کنیم از رویکرد ما پیروی کند بلکه تنها فروش این محصولات را متوقف کرده و یک جایگزین داخلی برایش در نظر گرفته ایم. ما در نظر داریم به تدریج همه محصولات هندی را جایگزین محصولات آمریکایی کنیم.

تقریبا 2000 هتل و رستوران در بمبئی به مسلمانان تعلق دارد و اکثر آنها محصولات داخلی را به جای پپسی و کوکاکولا برای مشتریان خود پیشکش می‌کنند.

بر اساس اظهارات جاوید کوتوال، شرکت‌های آمریکایی در هندوستان با این تحریم‌ها روزانه 230000 دلار ضرر می‌بینند.

همگام با این اقدام شهروندان بمبئی، هتلداران ممبرا (در حومه بمبئی) نیز تحریم محصولات آمریکایی را آغاز کرده اند.
بر اساس اظهارات آنها، تحریم محصولات آمریکایی و محصولات رژیم صهیونیستی علاوه بر صدمات اقتصادی به آنها می‌تواند به تولیدکنندگان هندی نیز کمک کند.

بسیاری از مناطق مسلمان نشین و حتی مشتریان غیر مسلمان از این اقدام حمایت کرده اند.

سراج احمد از مشتریان محلی اظهارداشت: ما از این اقدامپشتیبانی می‌کنیم، همراه آنها هستیم و به مصرف این محصولات اهمیت نمی‌دهیم. این حمایت کوچک ما از مردم غزه است، ما چگونه از شرکتهایی خرید کنیم که در تجاوز به مردم بیگناه و مظلوم فلسطین از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

هتلداران و رستوران داران این منطقه اظهار داشتند اعتراض ما نسبت به این کشورها که کمترین اهمیتی برای انسانیت قائل هستند به شکلی مسالمت آمیز ابراز شده است.

این در حالیست که تحریم‌ها علیه محصولات شرکت‌های حامی اسرائیل در سراسر جهان آغاز شده و در حال افزایش است.

بیاید تا ما نیز با به اشتراک گذاشتن این مقاله افراد بیشتری را به این حرکت دعوت نماییم.

منبع: http://imandownload.ir



نوشته شده در تاریخ جمعه 93/11/17 توسط محمد مهدی
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}