سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روشنگری و سربازان مدافعان حرم سایبری
 

تسنیم خبر می‌دهد:

ورود آیفون6 به ایران 2 روز پس از عرضه جهانی/ قیمت 4.75 میلیون تومان

آیفون6

خبرگزاری تسنیم: آیفون6 و 6 پلاس در شرایطی وارد بازار ایران شده که هیچ فروشنده‌ای حاضر به قیمت دادن آن نیست و هنوز قیمت واحدی برای آن در نظر گرفته نشده است اما در این میان واحدی تجاری اقدام به فروش کرده است.

 



به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، کشش بازار ایران به سمت محصولات آیفون به حدی است که فعالان بازار موبایل یک هفته پیش از عرضه جهانی آیفون‌های 6 و 6 پلاس در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کردند "هر زمان این دستگاه عرضه جهانی شود، با اختلاف دو سه روز به کشور ما هم می‌رسد" و ظاهرا همین‌طور هم شده است.

اکثر فعالان بازار موبایل نمونه‌ای از این محصولات را در انبار خود برای فروش دارند اما گویی به دلیل یک دست نبودن نرخ‌های عرضه، مانع از ورود آیفون‌های جدید به پشت ویترین‌های مغازه‌ها شده‌اند.

بنابراین اکثر فروشندگان بازار موبایل ایران و ایرانیان معتقدند که فروش این محصول تا انتهای هفته جاری نهایی می‌شود و متقاضیان به راحتی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های آنها خرید خود را انجام دهند.

برخی هم هستند که با دریافت رقمی به عنوان بیعانه، اسامی متقاضیان را برای دریافت رزرو می‌کنند اما تعدادشان بسیار محدود است هرچند رقم پیشنهادی آنها برای آیفون6 جذاب‌تر از برآورد دیگر فروشندگان به نظر می‌رسد.

اما در این انتظار بازار برای خریداران، واحد تجاری در ولنجک از امروز اقدام به فروش آیفون‌های 6 و 6 پلاس کرده است.

این فروشگاه که دست به تبلیغات گسترده در سطح شبکه‌های اجتماعی زده است، محصولات خود را از کانادا، استرالیا و نیوزلند سفارش داده و هم‌اکنون هر کس که متقاضی آیفون باشد به راحتی می‌تواند تماسی با این واحد تجاری داشته و 40 دقیقه بعد، آیفون را در محل دریافت کند.

قیمتی که برای آیفون6 در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری توسط این فروشنده در نظر گرفته شده، 4.750.000 تومان است.

فروش این فروشگاه به اندازه‌ای داغ است که هنوز قیمت آیفون6 پلاس آن مشخص نشده است اما کسانیکه خواهان آن باشند می‌توانند تا امروز عصر صبر کنند.

منبع: http://www.tasnimnews.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/31 توسط محمد مهدی

خبرگزاری تسنیم: فیلم منتخب دیدار دو تیم لاکرونیا و رئال‌مادرید منتشر می شود.


رئال‌مادرید- دپورتیوو لاکرونیا

 

 

منبع: http://www.tasnimnews.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/31 توسط محمد مهدی
کارگردان معراجی‌ها گفت: برای سرگرمی فیلم نمی‌سازم و بدون شک معراجی‌ها هم حرفی برای گفتن دارد.

به‌ گزارش‌ خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ پخش‌ سریال‌ "معراجی‌ها" به‌ کارگردانی‌ مسعود ده نمکی‌ و تهیه کنندگی محمود رضوی از شنبه 22 شهریور از شبکه یک سیما آغاز شده؛ در این مجموعه 30 قسمتی، مهران رجبی، سید جواد هاشمی و جمعی دیگر از هنرمندان مشغول به ایفای نقش شدند و کارگردانی این پروژه را مسعود ده نمکی عهده دار شد، به بهانه پخش این مجموعه گفتگویی را با او داشتیم که بخشی از آن را در مصاحبه زیر می‌خوانید. 

آقای ده‌نمکی وجه اشتراک سریال معراجی‌ها با نسخه سینمایی آن در چیست و چرا با توجه به مضمون قبل و بعد از جنگ در هریک از نسخه‌های آن، نام سریال تغییری نکرد؟ 

سریال"معراجی‌‌ها" به نوعی تداوم سرنوشت شخصیت‌هایی است که در نسخه سینمایی آن دیدیم، اینکه مخاطب بداند در زمان جنگ چه اتفاقی برای آ‌ن‌ها افتاد و چه سرنوشت تلخی داشتند، برایم مهم بود؛ در واقع ما در نسخه سینمایی شخصیت‌هایی را معرفی کردیم که مردم با آن‌ها همذات پنداری کردند و در این سریال باز همان شخصیت‌ها را می‌‌بینیم که سال‌ها بعد از جنگ چطور زندگی می‌کنند و چطور با آن‌ها رفتار شده است؛ ضمن اینکه همان نام جذابیت‌های خاصی را به دنبال خواهد داشت. 
 
 
چقدر زمان مدنظر گرفته برای پخش معراجی‌ها را شما تایید می‌کنید،‌ ترجیح نمی‌دادید در زمان و مناسبت دیگری روی آنتن رود تا مخاطب بیشتری را جذب کند؟ 

 وقتی فیلم سینمایی "معراجی‌ها" هم اکران شد، زمستان و زمان رکود سینما بود و خیلی‌ها می‌گفتند بهتر است نوروز اکران شود تا دیده شود، اما شما شاهد تاثیر این فیلم بودید و توانست میلیون‌ها نفر را به سینما بکشاند و با قهرمانی‌هایش همراهی کند؛ مطمئنا سریال آن هم مخاطب میلیونی‌خواهد داشت، به ویژه اینکه بیننده تلویزیون با فراغ بال می‌تواند بنشیند و سریال "معراجی‌ها" را تماشا کند. به نظر من سریال "معراجی‌ها" مانند نسخه سینمایی‌اش با استقبال خوبی همراه می‌شود. 
 
 به طور مشخص "معراجی‌ها" بازگوی چه وقایعی است؟  
 
در معراجی‌ها پاسخ به بعضی از پیشنهادات که برخی رسانه‌ها درباره جنگ و ضد جنگ مطرح می‌کنند و نیز احترام به رزمنده‌ها به تصویر کشیده شده است. 
 
 با توجه به اینکه شما سرپرست نویسندگان هستید، طرح اولیه سریال با فیلم‌ فعلی چقدر تفاوت دارد؟ 
 
 طرح کلی و چهارچوب همان است که به شبکه ارائه کرده‌ایم، اما در نوشتن فیلم نامه ایده‌هایی را اضافه کردیم و همینطور برخی از دیالوگ‌ها سر صحنه تغییر کرده است. 
 
چه تدبیری برای متفاوت بودن "معراجی‌ها" با دیگر آثار ساخته شده در دفاع مقدس اندیشیده‌اید؟ 
 
آن چیزی که شما در فیلم سینمایی معراجی‌ها دیدید، فضای جدیدی بود و این مسئله در سریال "معراجی‌ها" بسیار بیشتر است، مثلا صحنه‌های تصویر برداری کار بسیار چشم نواز است و سکانس‌های زیادی داریم که با 8 دوربین تصویربرداری شده و از نظر تکنیک بی نظیر است. 
 
 تاکید مدیران شبکه بیشتر برروی چه مواردی بود؟ 
 
مسئولان شبکه می‌دانستند من برای سرگرمی فیلم نمی‌سازم و "معراجی‌ها" هم حرفی برای گفتن دارد و مضمون آن شاید ایجاد حساسیت کند، با من همکاری کردند که امیدوارم در زمان پخش هم این همکاری ادامه داشته باشد و سریال دچار آسیب نشود و خاطره خوشی از همکاری من با تلویزیون باقی بماند. 
 
 با توجه به فعالیت شما در سینما و تلویزیون، بیشتر خودتان را کارگردان سینما می‌دانید یا تلویزیون؟ 
 
کارگردانی در هر دو بخش کارکرد خاص خود را دارد، درست است، معراجی‌ها دومین سریال من بوده که آن را برای تلویزیون ساخته‌ ام، اما هر کدام مخاطب خاص خود را دارد. در واقع هر کس حرفی داشته باشد دنبال گوشی برای شنیده شدن می‌گردد و فرق نمی‌کند مخاطبش سینما باشد یا تلویزیون. 
 
 متفاوت ترین بخش معراجی‌ها با دیگر آثار دفاع مقدس در چیست؟  
 
یکی از تفاوت‌ها در تعداد زیاد بازیگران قدیمی و جدید است. شما در این سریال گروه زیادی از بازیگران طنز را می‌بینید که در خدمت یک مضمون ایدئولوژیک هستند و کار در عین طنز بودن تراژدی بالایی دارد. از طرف دیگر نوع چینش و تنظیم هنرورها و لوکیشن‌ها و ... به گونه‌ای است که سطح کار را از یک سریال الف معمولی بالاتر می‌برد. جلوه‌های ویژه جنگ و همینطور مضمون فیلم‌ و جسارتی که در بیان نقد در آن بکار رفته از تفاوت‌های مهم این سریال است. 
 
 "معراجی‌ها 2" را می‌سازید؟ 
 
خیر؛ چون پیامی که در سریال به مخاطب می‌دهیم، کامل است و نیازی به نسخه دوم ندارند. 
 
 
گفتگو از الهه علیزاده

منبع: http://dehnamaki.blogfa.com/



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/6/30 توسط محمد مهدی

به گزارش گروه ویژه امنیت ملی

، شرکت “آی‌سایت” که یک موسسه امنیتی برای مبارزه با تهدیدهای اینترنتی است، متوجه شده که یک شبکه از هکرهای ایرانی، با ایجاد هویت ها و سایت های مجازی توانستند سایت های صنایع امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک شرکت آمریکایی، با شناسایی یک شبکه از هکرهای ایرانی، از پیروزی ایران بر این رژیم در جنگ سایبری خبر داده است.

 

طبق گزارش العالم، شرکت “آی‌سایت” که یک موسسه امنیتی برای مبارزه با تهدیدهای اینترنتی است، متوجه شده که یک شبکه از هکرهای ایرانی، با ایجاد هویت ها و سایت های مجازی توانستند سایت های صنایع امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند.

 

رسانه های صهیونیستی، هکرهای ایرانی را صبور، زیرک و مسلط توصیف کردند و توضیح دادند که آن ها توانستند طی مدت چند سال، شبکه ای از روابط اینترنتی تشکیل دهند که آن ها را به مسوولان اسراییلی، آمریکایی و انگلیسی مرتبط کند و پس از آن نفوذ به رایانه این افراد و سرقت اطلاعات آن ها امکان پذیر شد.

 

مشخص نیست که این هکرها، چه اطلاعاتی را سرقت کرده اند اما آن چه مشخص شده، این است که آن ها توانسته اند به مدت سه سال ناشناس باقی بمانند.

 

اهمیت این مساله از آن جهت است که مشخص نیست، چه تعداد از این هکرها، همچنان ناشناس باقی مانده اند و چه تعداد از آن ها همچنان به حملات سایبری مشغولند.

 

کمال ذبیان کارشناس سیاسی و تحلیلگر فلسطینی در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: جنگ سایبری، جنگی است که بسیاری از کشورها درگیر آن هستند. در این میان، موفقیت هکرهای ایرانی در ایجاد ارتباط با مسوولان صهیونیست و تخلیه اطلاعاتی آنان، به مثابه دستاورد و پیروزی برای ایران است و این کشور را به عنوان قدرتی پیشرو در زمینه فناوری معرفی می کند، این در حالی است که رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت تنها قدرت منطقه خاورمیانه در این زمینه است.

 

پیشتر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته بود: ایران از آگاهی‌های کافی فناوری برای پیشرفت در عرصه سایبری برخوردار است و نوجوانان زبده دست‌چین شده را نیز برای مبدل شدن به پیشاهنگان نبردهای آتی سایبری به خدمت گرفته است.

منبع:http://swics.ir



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط محمد مهدی
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه مرکز فرماندهی داعش کاخ سفید امریکاست، گفت: امریکا ‌این غده سرطانی ‌را در منطقه به راه انداخته و اجرای نقشه مبارزه با داعش هم در ادامه همان نقشه پلیدی بوده که دنبال کرده است.

منبع: http://www.farsnews.com



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط محمد مهدی
کمبود آب جدی است. از امروز آب شرب 3057 مشترک پرمصرف پس از پایان یافتن مهلت یک‌ماهه، برای اصلاح رفتار مصرف این مشترکان قطع می شود.

منبع: http://www.farsnews.com



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط محمد مهدی
اقتدار و قوتی که آمریکا به خود ندیده است

در کجای دنیا سراغ دارید که کشوری به این راحتی و در اقتدار و آرامش کامل هواپیمای حامل سربازان آمـریکایی را وادار به فرود در فرودگاه خود کند و از سرنشینان آن توضیح بخواهد و تعهد کتبی بگیرد و آنها را وادار به اعتراف به خطای خود کند؟!
اما جمهوری اسلامی ایران در شرایط و زمان‌های مختلف آمریکا را تحقیر کرده است. همین چند روز پیش بود که یک فروند هواپیمای حامل سربازان آمریکایی و ناتو که از قندهار راهی دبی بود، با اخطار سامانه‌های موشکی و راداری و البته پرواز جنگنده‌های تیز پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران وادار به فرود در فرودگاه بندر‌عباس می‌کند.
در این هواپیما که 104 سرباز آمریکایی و ناتو حضور داشتند با اقتدار کامل و قوت بی‌مثال که نمونه آن از سوی دیگر کشورهای دنیا دیده نشده است، وادار به فرود می‌شود.
چنین اقدامی به خاطر اقتداری است که انقلاب اسلامی ایران با تمسک به قدرت لایزال الهی و بدون هیچ ترس و وحشتی از ابرقدرتی که خود را مالک دیگر کشورها می‌داند انجام شده است. این اقتدار ارزان به دست نیامده است و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده تا مردم کشور احساس غرور و بزرگی کنند.
ایران اسلامی پهپاد آمریکایی را به غنیمت می‌گیرد، ریگی را از هواپیمای مسافربری به زیر می‌کشد، پهپاد اسرائیلی را سرنگون می‌کند، کشتی‌های جنگی و ناوهای آمریکایی را در خلیج فارس و تنگه هرمز کنترل و با اجازه نیروهای دریایی ایران از این مسیر عبور می‌کند. همه اینها نشانه‌های بارز هر چه قوی‌تر شدن جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنانی است که خواهان نابودی ایران اسلامی هستند، این قدرت‌نمایی‌ها همه معادلات دشمن را به هم ریخته است.
این قوت و اقتدار در دیگر تحولات منطقه هم بروز دارد. سوریه، کشوری که آمریکا سودای سرنگونی دولت قانونی آن را داشت اکنون بیش از 3 سال است با حمایت‌ها و هدایت‌‌های جمهوری اسلامی ایران مقاومت می‌کند و هر آنچه که از سوی آمریکا علیه او به کار رفته خنثی شده است.
در عراق هم همین‌گونه است. داعش که دست پرورده آمریکاست نتوانسته اهداف کاخ سفید را در این کشور پیاده کند و با ایستادگی مردمی و حمایت‌های ایران می‌رود تا طومار این گروهک جنایتکار را در هم بپیچد.
موضوع مهم فلسطین و نیروهای مقاومت که در جنگ 51 روزه سربلند و پیروز از این میدان نابرابر بیرون آمدند مهمترین مسئله جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی اصلی آن توانسته است تا رژیم صهیونیستی و آمریکا را عصبانی کند.
آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند؛«پیروزی اخیر در غزه نشان داد که مسلمانان قوی هستند و توانایی‌های زیادی دارند و می‌توانند هرگونه دشمنی را به چالش بکشند و از خود دفاع کنند.»، قدرت اسلام و ایمان مردمی است که حامی آنها ایران است.و این مقاومت با تسلیح و حمایت از مردم کرانه باختری می‌تواند پایانی باشد بر عمر کثیف رژیم جنایتکار صهیونیستی.
هنگامی که حضرت امام(ره) فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سال‌هاست که این جمله راهبردی و کاربردی ظهور و بروز یافته است. توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنقدر افزایش یافته است که به راحتی می‌تواند هواپیمای ناشناس را شناسایی کند وآن را وادار به فرود نماید.
این پیشرفت‌ها و قوی‌تر شدن‌ها باید در دیگر زمینه‌ها هم ایجاد شود تا در همه حوزه‌ها اقتدار و قدرت ایران اسلامی در میان ملت‌های جهان هم مثال زدنی باشد و هم الگو.
هنگامی که فرمانده کل قوا می‌فرمایند؛ باید قوی‌تر شویم، افق دید ایشان روشن می‌سازد که قوی‌تر شدن در همه زمینه‌ها مورد تأکید است نظامی و دفاعی، اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید قوی‌تر شویم تا بتوان مقابل زورگویان عالم ایستادگی کرد و آنها را به زانو در آورد.
دست مریزاد به نیروهای مقتدر و توانمند نظامی کشورمان که توانسته‌اند اینگونه ابر قدرت جهان را تحقیر کنند. 

سیاوش کاویانی

منبع: http://www.siasatrooz.ir



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط محمد مهدی
با نزدیک شدن به زمان عرضه تلفن آیفون 6 از جنس طلای 24 عیار به بازارهای کشورهای عربی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس، به نظر می رسد که این مدل تلفن همراه به ستاره ای درخشان در بازار تلفن های هوشمند تبدیل شود.
العالم: شرکت " گلد اند کو لندن " که مقر آن در امارات است، اعلام کرد که بیش از 400 سفارش پیش خرید تلفن همراه "آیفون 6 " با روکش طلای 24 عیار دریافت کرده است و 140 مورد از این سفارش ها به امارات تعلق دارد.

تنها 2 هفته به عرضه تلفن همراه " آیفون 6 " طلایی در بازارهای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باقی مانده است.



"امجد على" مدیر عامل شرکت " گلد اند کو لندن" با نام تجاری "آیفون طلایی" گفت: علاوه بر آیفون 6 طلایی، این شرکت طرح های دیگری برای ارائه مدل هایی با رنگ طلای سیاه، طلای زرد و پلاتین طراحی کرده است و قیمت های این مدل ها بین 5 تا 6 هزار دلار است.

منبع: http://www.aryanews.com


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/6/27 توسط محمد مهدی

 

اس ام اس پ ن پ, پ نه پ تصویری

 رفتم جلسه ثبت نام 1ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !
#######پ نه پ خنده ار#######
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !
#######پ نه پ خنده ار#######
به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه.
میگه بزنم 2 ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن 3فوتبال داره !
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین،
میگه بال مرغ؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !
#######پ نه پ خنده ار#######
پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.
میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !
#######پ نه پ خنده ار#######
مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم !
#######پ نه پ خنده ار#######
دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟
میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!
#######پ نه پ خنده ار#######
سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟
عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی !
#######پ نه پ خنده ار#######
به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!
پ ن پس مستحبه !!
#######پ نه پ خنده ار#######
همسایمون عروسی داشتن
دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد.دوستم گفت عروسیه؟
 پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !
#######پ نه پ خنده ار#######
رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟!
میگم:میخوای نماز بخونی؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟
پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟از کارت راضی هستی یا نه !
#######پ نه پ خنده ار#######
داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته،
برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو بازکرده با تعجب میپرسه
قاسم تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ قاسم رسید من دیلیوریشم…
#######پ نه پ خنده ار#######
به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟
میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود
کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد… !
#######پ نه پ خنده ار#######
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیروایسادیم.
دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَپَــــ… گربه اس باباش
مرده ریش گذاشته!
#######پ نه پ خنده ار#######
بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیااومده با کلی ذوق به بابام
نشونش می دم.میگه بچته؟؟؟!! میگم پَــــ نَ پَــــ اینو الان
از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!
#######پ نه پ خنده ار#######
آهنگ اندی تو ماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه ؟
پَـــ نَ پَـــ داریوشه,داره خودشو لوس میکنه بخندیم !
#######پ نه پ خنده ار#######
تصادف شده زنگ زدم اورژانس میگه کسی صدمه دیده
پ نه پ زنگ زدم بگم همه سالمن نگران نشو !
#######پ نه پ خنده ار#######
تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم !
طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
میگیم:پـَـَـــ نه میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم !
#######پ نه پ خنده ار#######
استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد: میخوای جواب بدی؟
من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد !
#######پ نه پ خنده ار#######
عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم؟
پَ نه پَ دکتری ! دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا !
#######پ نه پ خنده ار#######
ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟
میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!
#######پ نه پ خنده ار#######
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟
پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتیم کوه … دارم چوب جمع میکنم …
میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
پَـــ نَ پَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت !
#######پ نه پ خنده ار#######
شنگول سگشو میبره دامپزشکی منشی میگه سگت مریضه ؟
شنگول:پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گف من اینجا اشنا دارم بیا بریم دکتر ببینتت !
#######پ نه پ خنده ار#######
پشت در اتاق عمل وایستادم منتظر دکترم که برم برای زایمان
پرستاره اومده نگام میکنه میگه زاءو شمایی؟…
میگم پـَـ نـَـ پـَـ خواهرمه.. ترسیده منو فرستاده جاش!
#######پ نه پ خنده ار#######
تو اتوبوس از رو صندلی پا شدم جامو بدم یه پیرمرده میگه پا شدی من بشینم؟
پـَـ نـَـ پـَـ پا شدم با میله های اتوبوس استریپ تیز برقصم شما مسافرا تا مقصد حال کنین.
#######پ نه پ خنده ار#######
ساعت 8 صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .
 استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت
#######پ نه پ خنده ار#######
تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم
ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته
#######پ نه پ خنده ار#######
دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم
میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟
پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !
#######پ نه پ خنده ار#######
دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن
اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟
پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی…!
#######پ نه پ خنده ار#######
تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ، یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید
دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟ گفتم پـَـــ نَ پـَــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره !
#######پ نه پ خنده ار#######
شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم
به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟
میگم پَــــ نَ پَــــ , ادای من و در بیار شاد شیم !
#######پ نه پ خنده ار#######
تصادف کردم، زنگ زدم 110 … پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!
گفتم پـــ نَ پَـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت !
#######پ نه پ خنده ار#######
یارو با 160 تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده 20 متر اونطرفتر افتاده زمین
هیچ تکونیم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !
#######پ نه پ خنده ار#######
بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم
میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟
پَـــ نَ پَــــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم !
#######پ نه پ خنده ار#######
یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید.
تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!!
پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه !
#######پ نه پ خنده ار#######
دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند.
 پـَـ نـَـ پـَـ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!!
#######پ نه پ خنده ار#######
اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم … رفیقم می گه : می خوای بکشیش ؟
 گفتم پـَـ نـَـ پـَـ می خوام باهاش وارده مذاکره بشم اجاره خونه رو شریکی بدیم
#######پ نه پ خنده ار#######
رفتم سوپر مارکت میگم اقا ببخشید یه لامپ100محبت کنین.
اورده تست کرده میگه میبری؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین جا میخورم!

منبع:radsms.com



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/24 توسط محمد مهدی

دریافت نرم افزار جدید و رایگان «تربیت فرزند»

ویژگی های نرم افزار:
این نرم افزار که در مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم تهیه شده است شامل 85 پرسش و پاسخ در 6 موضوع می باشد. مجموعه ی حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در موضوع «تربیت فرزند» از بانک سوالات این مرکز انتخاب شده و بعد از اصلاح برای استفاده در نرم افزار آماده شده است.


ویژگی های علمی:
1. پاسخ های تخصصی: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات با حضور محققان و کارشناسان توانمند و تشکیل گروه های علمی - تخصصی سعی می کند، پاسخی جامع و متقن به سؤالات و شبهات پرسشگران ارائه کند.
2. اتقان پاسخ ها: پس از ارجاع سؤال به کارشناس، وی پاسخ مناسب را تهیه می کند. این پاسخ، پس از نظارت مدیر گروه و تأیید او، برای بازبینی به ناظر گروه سپرده می شود. در نهایت، معاون پژوهش، قبل از ارسال پاسخ برای پرسشگر، آن را کنترل می کند. وجود سه مرحله نظارت، سبب می شود امکان هرگونه خطا یا اشتباه در پاسخ دهی به حداقل ممکن برسد. در خصوص پاسخ های نرم افزار، نظارت چهارم هم اعمال می شود تا پاسخ ها از کیفیت برتری بهره مند شوند.
3. تفصیل پاسخ ها: پاسخ های ارائه شده، با میانگین 3 صفحه، از گستره ی مطلوبی برخوردار بوده، سعی محققان بر این است که پاسخ هایشان، تمام جوانب سؤال را پوشش دهد؛ به نحوی که ابهامی برای پرسشگر باقی نماند.
4. معرفی منابع: در پایان هر پاسخ، منابعی مرتبط با سؤال، برای استفاده ی پرسشگر معرفی شده است.
5. مستند بودن پاسخ ها: پاسخ تهیه شده، از منابع دست اول و معتبر است که تماماً به صورت مستند ارائه شده است.


قابلیت های نرم افزار:
1- حجم کم.
2- گرافیک زیبا.
3- عدم نیاز به نصب.
4- حذف صفحات متوالی.
5- دسته بندی سوالات.
6- نمایش پاورقی مربوط به پاسخ ها.
7- معرفی منابع بیشتر برای هر پاسخ.
نمایش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاری مناسب.

منبع: http://www.andisheqom.com



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93/6/18 توسط محمد مهدی
   1   2   3      >
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}