سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روشنگری و سربازان مدافعان حرم سایبری
 
دانشکده نظامی بغداد، برای آماده کرده نیروهای عراقی جهت مبارزه با داعش در حال آموزش روشها و تاکتیکهای جدید رزمی به آنها است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سومریه نیوز، این دانشکده نظامی که در منطقه "الرستمیه" در بغداد قرار دارد، در حال آموزش تاکتیکها و روشهای جدید نبردهای خیابانی است، تا مهارتهای نیروهای امنیتی را هرچه بیشتر ارتقا دهد.

1



برچسب‌ها: داعشخبرخبر جدیدعکس
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/6/25 توسط محمد مهدی
سقوط جرثقیل در مکه
سقوط جرثقیل در مکه


العالم - مهندس شرکت پیمانکاری که در زمینه توسعه مسجد الحرام فعالیت می کند گفت: سقوط جرثقیل که به مرگ 107 مسلمان انجامید، خواست خدا بود نه به خاطر اختلالات فنی.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این جرثقیل غول پیکر سرخ و سفید که در جریان توفان و رگبار روز جمعه در هم شکست، 238 نفر دیگر را هم مجروح کرد.

این مهندس که با گروه بن لادن در زمینه طرح توسعه مسجد الحرام همکاری می کند در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: جرثقیل مثل سایر تجهیزات مورد استفاده در این پروژه از سه یا چهار سال پیش بدون هیچ مشکلی کار می کرد.

وی که خواست نامش فاش نشود وجود هرگونه مشکل فنی در عملکرد جرثقیل را به کلی رد کرد و گفت: "تنها می توانم بگویم آنچه که رخ داد خارج از قدرت و اراده بشر بود؛ تا جایی که سواد من اجازه می دهد این اتفاق، مشیت الهی بوده است؛ هیچگونه اشتباه انسانی در این مورد صورت نگرفته بلکه صرفاً قضا و قدر بوده است."

این مهندس گفت: "این جرثقیل، نقش بسیار مهمی در روند توسعه منطقه طواف پیرامون خانه کعبه داشت و طوری تثبیت شده بود که مزاحمتی برای حرکت صدها هزار زائر ایجاد نکند و در واقع به طور کاملا حرفه ای تثبیت شده بود."

وی در ادامه گفت: این نقطه از پروژه به دلیل حرکت انبوه مردم، دشوارترین نقطه برای کار کردن بود.

این مهندس افزود: قلاب این جرثقیل که صدها تن وزن را تحمل می کند رفته رفته کج شده و کل جرثقیل را هم با خود جابجا کرد و آن را روی مسجد انداخت.

گفتنی است که طرح بزرگ توسعه مسجد الحرام به مساحت 400 هزار متر مربع به منظور افزایش ظرفیت آن برای دو میلیون و 200 هزار نفر به طور همزمان اجرا می شود.

خبرگزاری عربستان اعلام کرد: 800 هزار زائر برای ادای مناسک حج که از 21 سپتامبر شروع می شود وارد این کشور شده اند.

 




برچسب‌ها: خبر جدیدخبرمکهسقوط جرثقیل
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/6/25 توسط محمد مهدی
کاریکاتور تمسخر آمیز شارلی ابدو در باره کودک غرق شده سوری
کاریکاتور تمسخر آمیز شارلی ابدو در باره کودک غرق شده سوری
العالم - مجله هتاک "شارلی ابدو" فرانسه این بار با انتشار تصاویری، کودک سوری غرق شده را که به تازگی پیکرش در ساحل ترکیه پیدا شد، مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت روزنامه الیوم السابع، بعد از گذشت هشت ماه از حمله به مجله شارلی ابدو فرانسه در پاریس، نگاه ها بار دیگر به این نشریه معطوف شد زیرا چند تصویر کاریکاتوری را منتشر کرد که "آیلان کردی" کودک غرق شده سوری و عزیمت آوارگان سوری و مهاجران به مرزهای اروپا را مورد تمسخر قرار داده است.

خاطرنشان می شود که نشریه فکاهی شارلی ابدو بارها کاریکاتورهای موهن از شخصیت‌های مورد احترام مسلمانان و به خصوص پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) را منتشر کرد و در حمله مسلحانه روز چهارشنبه 17 دی ماه 1393 به دفتر آن  در پاریس 11 تن کشته شدند.

این مجله این بار جان باختن کودک سوری را - که پیکرش بعد از غرق شدن قایق آوارگان سوری در ساحل ترکیه پیدا شد- با انتشار دو تصویر اهانت آمیز، مورد تمسخر قرار داد.

نشریه هتاک شارلی ابدو در صفحه اول خود در کنار تصویر پیکر ایلان در ساحل، این عبارت را که "بسیار به هدفش نزدیک شد" درج کرد و یک پلاکارد مربوط به فروشگاهای زنجیره ای "فست فود" را نیز به تصویر کشید که روی آن نوشته شده بود "پیشنهاد ویژه: دو وعده غذای کودک به قیمت یک وعده" بخرید.

اما دست اندرکاران شارلی ابدو در ادامه رفتار توهین آمیز، نگاه نژادپرستانه خود به مسلمانان را به نمایش می گذارند و در صفحه آخر به مقایسه بین مسیحیان و مسلمانان می پردازد و مسیحیان را مستحق زندگی و مسلمانان را مستحق غرق شدن می خوانند.

شارلی ابدو روی صفحه آخر عبارت "شاهدی بر اینکه اروپا مسیحی است" نوشته و تصویر یک مرد را به عنوان نماد مسیحیان کشیده است که در کنارش نوشته شده: "مسیحیان روی آب راه می روند" و در کنار آن تصویر کودک سوری غرق شده را منتشر کرده که بالای سرش نوشته شده است "کودکان مسلمانان غرق می شوند".

این تصاویر تمسخر کننده واکنش های انتقادی زیادی را در شبکه های اجتماعی در اینترنت به همراه داشته است و بسیاری آن را غیراخلاقی و تمسخر و اهانت به درد و رنج آوارگان برشمرده اند.

منبع: العالم




برچسب‌ها: خبرخبرجدیدالعالمشارلی ابدوکاریکاتور
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/6/25 توسط محمد مهدی

عکس نوشته هفته (2)




برچسب‌ها: عکس نوشته
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/6/25 توسط محمد مهدی

فعال عربستانی با نام مستعار "مجتهد" که به خاطر افشای وقایع پشت پرده خاندان حاکم شهرت و هواداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده است، فاش کرد که عربستان و امارات درخصوص نفوذ در جنوب یمن دچار اختلاف شده اند، و مقامات سعودی در تلاش برای الحاق استان حضر موت یمن به عربستان هستند   .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" به تازگی در صحفه تویتر خود از بروز اختلاف بین عربستان و امارات درخصوص نفوذ در جنوب یمن پرده برداشت.
شبه نظامیان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن با پشتیبانی نیروها و خودروهای نظامی عربستان و امارات بر جنوب یمن کنترل یافته اند. عبدربه منصور هادی به عربستان گریخته و در ریاض مقیم است و این شبه نظامیان در عربستان آموزش دیده اند.
مجتهد نوشت: برخی شخصیت ها در استان حضرموت یمن که تابعیت سعودی دارند، نامه‌ای را امضا کرده‌اند که باعث بروز بحران بین عربستان و امارات شده است.
وی خاطرنشان کرد: این نامه تلاش محمد بن نایف ولیعهد سعودی برای سد کردن راه محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و جلوگیری و مقابله با نفوذ امارات در جنوب یمن به شمار می رود.
مجتهد تصریح کرد: محمد بن نایف ریسکی کرده است که تبعات خطرناکی خواهد داشت. محمد بن نایف از برخی از شخصیت ها در استان حضر موت که تابعیت سعودی دارند، خواسته است تا نامه ای خطاب به دولت سعودی به عنوان نمایندگان شیوخ شرق حضرموت بفرستند.
وی افزود: این نامه حاوی درخواست اهالی شرق استان حضرموت برای قرار گرفتن زیر نظر حکومت سعودی، و الحاق منطقه از الخرخیر تا دریای عرب به خاک عربستان سعودی است.
تعدادی از شخصیت ها در استان حضر موت این نامه را امضا کرده اند.
مجتهد نوشت: بهتر بود که مسؤولان سعودی موافقت برای چشم پوشی از این منطقه را از دولت جدید یمن بعد از سرنگونی حوثی ها (انصارالله) - به عنوان یک پاداش - می گرفتند؛ نه به این صورت.
وی افزود: به نظر می رسد که این درخواست در سطح تئوری باقی بماند زیرا تنها بن نایف مشتاق این ایده است.
مجتهد اشاره کرد که محمد بن سلمان با این ایده به خاطر ترس از محمد بن زاید موافق نیست زیرا وی زودتر از عربستان دنبال پیدا کردن یک جا چای قوی در جنوب یمن بوده است.
وی تصریح کرد: عربستان از دهها سال پیش در رویای یک منطقه 10 کیلومتری بوده که از ربع الخالی تا دریای عرب امتداد یافته است.
مجتهد نوشت: این فرصت در حال حاضر در سطح یک نوار 10 یا صد کیلومتری مهیا شده است.
مجتهد افزود: نامه شخصیت های استان حضرموت عملا به دولت سعودی تقدیم شده است. انتظار می رود که اقدامات دیگری برای ترویج این ایده صورت گیرد اما به نظر می رسد که اجرای آن غیرممکن خواهد بود.
یک سند سعودی که پیشتر منتشر شده بود، فاش کرد که عربستان از سالها قبل در تلاش برای دستیابی به گذرگاهی دریایی است



 

نامه شخصیتهای سعودی حضرموت به پادشاه عربستان




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/6/10 توسط محمد مهدی

پهپاد جاسوسی سعودی که یمنی ها سالم شکار کردند

العالم - نیروهای یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک فروند پهپاد جاسوسی سعودی را در منطقه جیزان سالم بر زمین نشاندند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی یمنی اعلام کردند که نیروهای یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند کنترل یک هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین سعودی را در منطقه جیزان به دست بگیرند و آن را پس از انتقال به یک محل امن، کاملا سالم بر زمین بنشانند.

این منابع تصریح کردند که این هواپیما دارای تجهیزات جهت یابی و انتقال اطلاعات و دوربین های مراقبت است؛ این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می دهد و این امر نشان می دهد که ارتش و کمیته های مردمی یمنی از برتری خوبی نسبت به دشمن برخوردار هستند.

این منابع با تاکید بر این که تصاویر اختصاصی این پهپاد به زودی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کردند که این رویداد، سعودی ها را آشفته خواهد کرد و در روزهای آینده شاهد دستاوردهای نظامی، میدانی و مهم ارتش و کمیته های مردمی یمن خواهیم بود.

خاطرنشان می شود که پهپادهای متعدد جاسوسی سعودی و آمریکایی بر فراز مناطق مرزی یمن پرواز می کنند




برچسب‌ها: ربستان سعودییمن
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/6/10 توسط محمد مهدی

رئیس رژیم صهیونیستی: مشکل ما فقط ایران است

رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که میان "کشور"ش و کشورهای اسلامی جنگی وجود ندارد و مشکل، فقط ایران است که "هم? جهان را تهدید می کند و حامی تروریسم است ".

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رئووِن ریولین که دوشنبه در جمع دیپلمات های خارجی حاضر در اراضی اشغالی و به مناسبت نزدیک شدن سال نو یهودی سخن می گفت، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی مشکلی ندارد و تنها مشکل این رژیم، ایران است.

وی به عنوان نمونه ای از روابط رژیم اشغالگر با کشورهای اسلامی، رابطه با مصر و اردن را مثال زد و مدعی شد؛ "این روابط خوب، بهترین دلیلی است که نشان می دهد ما به راستی خواهان ایجاد صلح در منطقه و تحقق امنیت و ثبات در آن هستیم

منبع: العالم




برچسب‌ها: صهیونیستخبرجدید
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/6/10 توسط محمد مهدی

 

 لینک دانلود فیلم

العالم - شبکه های اجتماعی فیلمی از درگیری شدید گروهی از دختران و زنان فلسطینی با یک نظامی صهیونیست را منتشر کردند    .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، زنان فلسطینی درجریان تظاهرات اعتراضی به رژیم اشغالگر قدس، مانع دستگیری یک طفل توسط نظامیان صهیونیست شده و نظامی که قصد داشت طفل فلسطینی را بازداشت کند، به شدت کتک زدند   .

 

پایان این ماجرا که در روستای نبی صالح نزدیک رام اللم روی داد، عقب نشینی نظامی صهیونیست  از صحنه و آزادی طفل بود


 

 

 

 

 

 

منبع: العالم




برچسب‌ها: خبر جدیدصهیونیست
نوشته شده در تاریخ شنبه 94/6/7 توسط محمد مهدی

"لینک دانلودفیلم"

رسوایی تازه تبلیغات سعودی در یمن

العالم - درپی نمایش قدرت ارتش و نیروهای کمیته های مردمی یمن در چند روز اخیر، رسانه های سعودی در اقدامی ناشیانه تصاویر بازیهای جنگی رایانه ای را به جای تصاویر جنگی خود در یمن منتشر کردند که رسوایی بزرگی را برای آنها به بار آورد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری العهد در گزارشی آورده است: آنچه در زیر می آید یک طنز نیست بلکه ساخته و پرداخته کشوری است که همه امید خود را برای کسب حداقل یک دستاورد نظامی از دست داده است و به سخیف ترین ترفندها و ساده ترین آنها روی آورده است تا ذره ای روحیه کسب کند.

به نوشته العهد داستان از اینجا آغاز شد که به دنبال انتشار فیلم وعکس هایی از انهدام گسترده خودروهای نظامی سعودی در منطقه مرزی جیزان و سرنگون کردن بالگردهای ارتش سعودی توسط جنبش انصار الله یمن، عربستانی ها از حول حلیم به دیگ افتاده و از آنجا که مستند و تصاویری از حمله به حوثی ها دراختیار نداشتند بخش هایی از یک بازی رایانه ای را به عنوان حملات گسترده بالگردهای آپاچی عربستان به حوثی ها در سطح گسترده ای منتشر کردند.

رسانه های کشورهای عرب خلیج فارس که دنباله رو دولت سعودی هستند ، این ویدئورا با عنوان گزارش ستاد ائتلاف نیروهای عربی در سطح وسیعی منتشر کردند. این ویدئو یک بالگرد آپاچی را در حال گلوله باران مواضع غیرنظامی و به قتل رساندن نظامیان در مناطق صخره ای و ناهمواره به تصویر می کشد. آنها اسم این ویدئو را اینگونه گذاشتند که "آپاچی عربستان حوثی ها را در کوهستان صعده با دقت بالا شکار می کند".

مشکل واقعی اینجا بود که این رسانه ها به خود زحمت ندادند تا درباره منبع این ویدئو جستجو کنند و ببنید که آیا واقعا این ویدئو مربوط به یمن است. حتی یک رسانه گفت که این ویدئو را "ائتلاف عربی" به رهبری عربستان علیه یمن منتشر کرده است

منبع :العالم




برچسب‌ها: العالمخبر جدیدیمنعربستان سعودی
نوشته شده در تاریخ شنبه 94/6/7 توسط محمد مهدی

عکس نوشته هفته (1)

عکس و متن زیبا در مورد خدا,عکس خدایا,عکس نوشته خدا,کارت پستال خدا,متن خدا با عکس,جملات زیبا برای خدا با عکس,عکسهای زیبا ای خدا,تصاویر خدا,ای خدا,عکس دعا




برچسب‌ها: خداعکسعکس نوشته خداعکس نوشته
نوشته شده در تاریخ شنبه 94/6/7 توسط محمد مهدی
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}