سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روشنگری و سربازان مدافعان حرم سایبری
 

امیدواریم فرزند ملت بار دیگر نام ایران را با عزت و اقتدار گره بزند

دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر گفت: برای رئیس جمهور آرزوی توفیق داریم و امیدواریم فرزند ملت نام ایران را بار دیگر با عزت و اقتدار گره بزند.
محمد مهدی رفیعی دبیر اسبق دفتر تحکیم دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره سفر احمدی‌نژاد به نیویورک گفت: از سال 84 که محمود احمدی‌نژاد سکان هدایت دولت را به دست گرفت، با اهتمام وی برای اجرای منویات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در سیاست‌های بین‌الملل سرفصل جدیدی در مناسبقات بین‌المللی رقم خورد که واکنش‌های سیاسی بسیاری را در پی داشت.

وی با بیان اینکه پیش از احمدی‌نژاد نیز روسای جمهور دوره‌های پیشین هر کدام به شیوه خود در صحنه سیاست خارجی حضور پیدا کرده و مواضع ایران را در سازمان ملل اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: حضور احمدی‌نژاد سرفصل تازه‌ای را جلسات مجمع عمومی سازمان ملل برای کشورمان گشود که باعث انعکاس‌های گسترده‌ای در سطح رسانه‌های جهان شد.

رفیعی با اشاره به انعکاس واقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: آن‌چه در سخنان محمود احمدی‌نژاد شفاف و واضح است این است که رئیس جمهور از هیچ کدام از اصول کشور کوتاه نیامده و مواضع خود اصول و مواضع جمهوری اسلامی ایران را فدای تشریفات نکرد که این امر قابل تقدیر است.

رفیعی با اشاره به مواضع ضد صهیونیستی احمدی‌نژاد گفت: کسی نمی‌تواند ادعا کند که احمدی نژاد در مواضع و سخنان خود اصول را فدای تشریفات کرده است چراکه وی با تکیه بر چشم‌انداز، مواضع و اصول ایران در تلاش برای مقابله با اندیشه صهیونیستی توانست فصل مشترکی را در از بین بردن اسرائیل و نابودی غده سرطانی در جهان ایفا کند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: با طرح دیپلماسی مقابله و تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی افکار عمومی نسبت به جنایات این رژیم غاصب مطلع شد و ماهیت رژیم صهیونیستی را که برای عموم مردم جهان در مسئله هولوکاست، ترور دانشمندان هسته ای روشن ساخت.

رفیعی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ستیزی که با برنامه‌ریزی‌های مشخص، باعث شد که دولت‌مردان آمریکا و رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده و به این علت با شخص محمود احمدی‌نژاد ضدیت به خرج می‌دهند لذا آنان در ایجاد هجمه علیه رئیس جمهور کشورمان کوتاهی نکردند.

وی با بیان اینکه امسال سال نتیجه‌گیری دولت است، گفت: احمدی‌نژاد در آخرین نطق خود در سازمان ملل متحد باید یک جمع بندی صحیح و درست در مورد رژیم صهیونیستی به افکار عمومی دنیا تحویل دهد و افکار عمومی که اکنون تا حدودی آگاه شده‌اند بتوانند ماهیت حیثیت این غده سرطانی را بشناسند و با آن مبارزه کنند.

رفیعی حضور احمدی‌نژاد را در سازمان ملل متحد تأثیر گذارتر از سال‌های گذشته دانست و افزود: دور از انتظار نیست که احمدی نژاد می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق‌تری از سال‌های گذشته در سازمان حضور پیدا کند و با حضور خود در سازمان ملل متحد چهره خبیث مستکبران را به جهانیان نشان دهند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: برای رئیس جمهور آرزوی توفیق داریم و امیدواریم فرزند ملت نام ایران را بار دیگر با عزت و اقتدار همچون گذشته گره بزند و به همه دنیا ثابت کند که انقلابی‌گری و اثبات اصول در منش خارج از مسئله توحید نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد با خط مشی انبیاء و اصول مطلق الهی در بیفتد به نابودی خواهد رسید و به فضل خداوند ایران مقتدر با رعایت صلح و مردم دوستی فضا را برای حضور مصلح جهانی آماده خواهد کرد.

منبع:http://www.yjc.ir



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/7/2 توسط محمد مهدی
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}