سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روشنگری و سربازان مدافعان حرم سایبری
 
اقتدار و قوتی که آمریکا به خود ندیده است

در کجای دنیا سراغ دارید که کشوری به این راحتی و در اقتدار و آرامش کامل هواپیمای حامل سربازان آمـریکایی را وادار به فرود در فرودگاه خود کند و از سرنشینان آن توضیح بخواهد و تعهد کتبی بگیرد و آنها را وادار به اعتراف به خطای خود کند؟!
اما جمهوری اسلامی ایران در شرایط و زمان‌های مختلف آمریکا را تحقیر کرده است. همین چند روز پیش بود که یک فروند هواپیمای حامل سربازان آمریکایی و ناتو که از قندهار راهی دبی بود، با اخطار سامانه‌های موشکی و راداری و البته پرواز جنگنده‌های تیز پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران وادار به فرود در فرودگاه بندر‌عباس می‌کند.
در این هواپیما که 104 سرباز آمریکایی و ناتو حضور داشتند با اقتدار کامل و قوت بی‌مثال که نمونه آن از سوی دیگر کشورهای دنیا دیده نشده است، وادار به فرود می‌شود.
چنین اقدامی به خاطر اقتداری است که انقلاب اسلامی ایران با تمسک به قدرت لایزال الهی و بدون هیچ ترس و وحشتی از ابرقدرتی که خود را مالک دیگر کشورها می‌داند انجام شده است. این اقتدار ارزان به دست نیامده است و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده تا مردم کشور احساس غرور و بزرگی کنند.
ایران اسلامی پهپاد آمریکایی را به غنیمت می‌گیرد، ریگی را از هواپیمای مسافربری به زیر می‌کشد، پهپاد اسرائیلی را سرنگون می‌کند، کشتی‌های جنگی و ناوهای آمریکایی را در خلیج فارس و تنگه هرمز کنترل و با اجازه نیروهای دریایی ایران از این مسیر عبور می‌کند. همه اینها نشانه‌های بارز هر چه قوی‌تر شدن جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنانی است که خواهان نابودی ایران اسلامی هستند، این قدرت‌نمایی‌ها همه معادلات دشمن را به هم ریخته است.
این قوت و اقتدار در دیگر تحولات منطقه هم بروز دارد. سوریه، کشوری که آمریکا سودای سرنگونی دولت قانونی آن را داشت اکنون بیش از 3 سال است با حمایت‌ها و هدایت‌‌های جمهوری اسلامی ایران مقاومت می‌کند و هر آنچه که از سوی آمریکا علیه او به کار رفته خنثی شده است.
در عراق هم همین‌گونه است. داعش که دست پرورده آمریکاست نتوانسته اهداف کاخ سفید را در این کشور پیاده کند و با ایستادگی مردمی و حمایت‌های ایران می‌رود تا طومار این گروهک جنایتکار را در هم بپیچد.
موضوع مهم فلسطین و نیروهای مقاومت که در جنگ 51 روزه سربلند و پیروز از این میدان نابرابر بیرون آمدند مهمترین مسئله جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی اصلی آن توانسته است تا رژیم صهیونیستی و آمریکا را عصبانی کند.
آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند؛«پیروزی اخیر در غزه نشان داد که مسلمانان قوی هستند و توانایی‌های زیادی دارند و می‌توانند هرگونه دشمنی را به چالش بکشند و از خود دفاع کنند.»، قدرت اسلام و ایمان مردمی است که حامی آنها ایران است.و این مقاومت با تسلیح و حمایت از مردم کرانه باختری می‌تواند پایانی باشد بر عمر کثیف رژیم جنایتکار صهیونیستی.
هنگامی که حضرت امام(ره) فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سال‌هاست که این جمله راهبردی و کاربردی ظهور و بروز یافته است. توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنقدر افزایش یافته است که به راحتی می‌تواند هواپیمای ناشناس را شناسایی کند وآن را وادار به فرود نماید.
این پیشرفت‌ها و قوی‌تر شدن‌ها باید در دیگر زمینه‌ها هم ایجاد شود تا در همه حوزه‌ها اقتدار و قدرت ایران اسلامی در میان ملت‌های جهان هم مثال زدنی باشد و هم الگو.
هنگامی که فرمانده کل قوا می‌فرمایند؛ باید قوی‌تر شویم، افق دید ایشان روشن می‌سازد که قوی‌تر شدن در همه زمینه‌ها مورد تأکید است نظامی و دفاعی، اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید قوی‌تر شویم تا بتوان مقابل زورگویان عالم ایستادگی کرد و آنها را به زانو در آورد.
دست مریزاد به نیروهای مقتدر و توانمند نظامی کشورمان که توانسته‌اند اینگونه ابر قدرت جهان را تحقیر کنند. 

سیاوش کاویانی

منبع: http://www.siasatrooz.ir



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط محمد مهدی
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}